در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 26 دی 1403

اطلاعیه مهم و فوری در خصوص زمان و نحوه ارسال درخواست حذف اضطراری

به درخواست های ناقص و تکراری و درخواست هایی که از مسیرهای ارتباطی دیگر به غیر از صفحه مذکور و همچنین بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.   

دانشجویانی که متقاضی حذف اضطراری می باشند، می توانند بر اساس قوانین ذیل، از روزشنبه12/09/1401 لغایت سه شنبه 29/09/1401 از طریق تکمیل نمودن فرم حذف اضطراری درخواست خود را ارسال نمایند.   
https://valiasr.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6553 
نکات مهم مربوط به حذف اضطراری :  
 حداکثر یک درس تئوری را می توانید حذف اضطراری نمایید. -
درس مورد تقاضا نباید پیشنیاز سایر دروس در ترم جاری باشد. -
  درس مورد تقاضا نباید همنیاز سایر دروس در ترم جاری باشد. -
 تعداد واحدهای باقیمانده پس از حذف اضطراری کمتر از حد نصاب (12 واحد) نگردد. -
 - دانشجویان کمیسیونی و دانشجویانی که در سنوات ارفاقی (ورودی 991 و ماقبل آن) هستند، در صورتی که حذف درس در وضعیت اضطراری، یک نیمسال به سنوات آنان اضافه نماید، مجاز به حذف درس نخواهند بود. 
 - دانشجو نباید در درس مورد تقاضا غیبت بیش از حد مجاز داشته باشد. 
نکته : هر دانشجو صرفا یکبار می تواند فرم درخواست حذف اضطراری را تکمیل نماید. لذا در تکمیل درخواست خود دقت نماید.( ذکر مشخصات کامل خود و نیز نام درس – کد ارایه درس و نام استاد، درتکمیل فرم درخواست الزامی است) 
 تذکر 1: بدیهی است ارایه درخواست وتکمیل فرم به منزله حذف اضطراری نبوده لذا جهت اطلاع از نتیجه ی درخواست خود در روز پنجشنبه 01/10/1401 به بخش انتخاب واحد پروفایل خود در سامانه بوستان  مراجعه نمایید. 
تذکر 2: به درخواست های ناقص و تکراری و درخواست هایی که از مسیرهای ارتباطی دیگر به غیر از صفحه مذکور و همچنین بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد. 
 
                                                                                                                                                                                                                           اداره خدمات آموزشی