اطلاعیه مهم و فوری در خصوص زمان و نحوه ارسال درخواست حذف اضطراری
به درخواست های ناقص و تکراری و درخواست هایی که از مسیرهای ارتباطی دیگر به غیر از صفحه مذکور و همچنین بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.
دانشجویانی که متقاضی حذف اضطراری می باشند، می توانند بر اساس قوانین ذیل، از روزشنبه12/09/1401 لغایت سه شنبه 29/09/1401 از طریق تکمیل نمودن فرم حذف اضطراری درخواست خود را ارسال نمایند.
https://valiasr.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6553
نکات مهم مربوط به حذف اضطراری :
حداکثر یک درس تئوری را می توانید حذف اضطراری نمایید. -
درس مورد تقاضا نباید پیشنیاز سایر دروس در ترم جاری باشد. -
درس مورد تقاضا نباید همنیاز سایر دروس در ترم جاری باشد. -
تعداد واحدهای باقیمانده پس از حذف اضطراری کمتر از حد نصاب (12 واحد) نگردد. -
- دانشجویان کمیسیونی و دانشجویانی که در سنوات ارفاقی (ورودی 991 و ماقبل آن) هستند، در صورتی که حذف درس در وضعیت اضطراری، یک نیمسال به سنوات آنان اضافه نماید، مجاز به حذف درس نخواهند بود.
- دانشجو نباید در درس مورد تقاضا غیبت بیش از حد مجاز داشته باشد.
نکته : هر دانشجو صرفا یکبار می تواند فرم درخواست حذف اضطراری را تکمیل نماید. لذا در تکمیل درخواست خود دقت نماید.( ذکر مشخصات کامل خود و نیز نام درس – کد ارایه درس و نام استاد، درتکمیل فرم درخواست الزامی است)
تذکر 1: بدیهی است ارایه درخواست وتکمیل فرم به منزله حذف اضطراری نبوده لذا جهت اطلاع از نتیجه ی درخواست خود در روز پنجشنبه 01/10/1401 به بخش انتخاب واحد پروفایل خود در سامانه بوستان مراجعه نمایید.
تذکر 2: به درخواست های ناقص و تکراری و درخواست هایی که از مسیرهای ارتباطی دیگر به غیر از صفحه مذکور و همچنین بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.
اداره خدمات آموزشی