اطلاعیه واحد آموزش در خصوص شرایط نیمسال جاری
قابل توجه دانشجویان محترم
اطلاعیه واحد آموزش در خصوص شرایط نیمسال جاری
با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده های محترمتان به اطلاع می رساند با توجه به مشکلات پیش آمده و شرایط ویژه و بحرانی کشور و بوجود آمدن وقفه در ارایه دروس بصورت حضوری موارد زیر جهت چگونگی ادامه ترم جاری (نیمسال دوم 98) به شرح زیر اعلام می گردد، (بدیهی است این دستورالعمل صرفاً در نیمسال جاری و با رعایت تمامی ضوابط و مقررات آموزشی اجرا می گردد ودر صورت عادی شدن شرایط، فرآیندهای آموزشی به صورت حضوری ادامه می یابد.)
1- مطابق بخشنامه ارسالی دانشگاه فنی و حرفه ای، بازه زمانی نیمسال دوم به مدت "30 تا 45 روز" افزایش می یابد.
*توجه: زمان شروع مجدد کلاسهای حضوری در نیمسال جاری، براساس سیاستهای ابلاغی ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
2- کلاسهای آموزش مجازی برخط(آنلاین) دروس تئوری مطابق با برنامه انتخابی دانشجویان در ترم بهمن 98(با رعایت موارد اعلام شده در بند 3) از روز شنبه مورخ 23/1/99 آغاز می گردد.
* با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه درسی برخی از گروهها، کلیه دانشجویان موظفند جهت اطلاع از آخرین وضعیت انتخاب واحد خود از روز 5 شنبه مورخ 21/1/99 به کارتابل خود در سایت ناد (سامانه آموزشی به آدرس : https://reg.nus.ac.ir ) مراجعه نمایند.
3- برنامه دروس، ساعات آموزش مجازی و لینک ورود به کلاس، روز جمعه در سایت دانشکده اطلاع رسانی خواهد شد.
4- دروسی عملی و تئوری – عملی که قابل ارائه به شیوه الکترونیکی نباشند، پس از عادی شدن شرایط و اعلام آن از طرف ستاد ملی کرونا، تشکیل کلاس و برگزاری امتحانات به صورت دوره حضوری فشرده در شهریور ماه سال جاری یا همزمان با نیمسال 991 انجام می شود.
5- کارآموزی و پروژه: مهلت ثبت نمرات این دروس برای نیمسال 981 تا تاریخ 22/05/1399 تمدید می گردد و دروس کارآموزی و پروژه ی اخذ شده در نیمسال جاری (بهمن 98)، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
*** تسهیلات آموزشی- دانشجویی ویژه در نیمسال جاری
5-1- حذف و اضافه درس: بازه ی حذف و اضافه نیم سال 982، تا پایان روز دوشنبه مورخ 25 فروردین ماه بوده و دانشجویان با مراجعه به آدرس https://valiasr.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=1396 درخواست خود را ثبت نمایند.
واحدهای حذفی و اضافه پیشنهاد شماست و در صورت تایید دلایل درخواست شما در کمیته منتخب آموزشی اعمال خواهد شد و لذا تا حصول نتیجه نهایی در کلاسهای مجازی شرکت نمایید.
5-2- شهریه ی واحدهای درسی: در مورد شهریه ی واحدهای درسی که بخاطر شرایط خاص به وجود آمده، به درخواست دانشجو و با رعایت ضوابط این بخشنامه حذف می شوند (به استثنای حذف اضطراری)، متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد.
5-3- حذف ترم: موافقت با درخواست دانشجو برای حذف ترم، با رعایت ضوابط و مقررات آیین نامه ی آموزشی و دلایل موجه انجام می گیرد.
*تذکر مهم: دانشجویان به منظور اطلاع از نتیجه موافقت حذف درس یا ترم از طریق سیستم آموزشی اطمینان حاصل نمایند.
5-4- امتحانات و شرایط میهمانی: در صورت ادامه شرایط فعلی امتحانات بصورت مجازی برگزار می شود در صورتی که در بازه امتحانات،دانشجو ملزم به حضور در جلسه امتحانی درس/دروس خاص می باشد. ولی بخاطر مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا نمی تواند برای شرکت در امتحان حضور داشته باشد لازم است به دانشکده/آموزشکده محل اقامت خود مراجعه نماید و پس از موافقت مبدأ، در امتحانات درس/دروس مورد نظر در دانشکده/آموزشکده ی مقصد شرکت نماید.
6- جهت دسترسی به فایل های آموزشی اساتید به سایت دانشکده به آدرس https://valiasr.nus.ac.ir/elearning (سامانه مجازی دانشکده) و https://www.aparat.com/valiasr.tvu.ac (صفحه دانشکده در آپارات) مراجعه نمایید.
7- آخرین اخبار مربوط به دانشکده را از سایت (https://valiasr.nus.ac.ir) و کانالهای اطلاع رسانی دانشکده پیگیری نمایید.
* دانشجویان محترم جهت رفع مشکلات احتمالی از طریق ارتباط با مدیران گروه و کارشناسان آموزش اقدام نمایند.
* برنامه حضور کارشناسان آموزش و نحوه تماس با آنان در سایت دانشکده اطلاع رسانی شده است.