شرح وظایف مدیر پروژه
شرح وظایف مدیر پروژه ها :
- تلاش برای هماهنگی موضوعات پایان نامه ها با اولویت های پژوهشی کشور و رفع نیاز های جامعه
- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در خصوص آمار دانشجویان متقاضی واحد پروژه
- تهیه و تدوین آیین نامه ها و فرم های مورد نیاز در امور پروژه
- جمع آوری و آرشیو پروپزال های دانشجویان کارشناسی
- ایجاد وب سایت به منظور انجام امور اداری پروژه
- ارتباط مستمر با اساتید گروه جهت دریافت عناوین پروژه ها
- پیگیری تشکیل جلسات گروه به منظور تصویب عناوین پیشنهادی در موعد مقرر و اعلان به دانشجویان
- جمع آوری فرم های مرتبط با اجرای پروژه و تشکیل بانک اطلاعاتی پروژه های گروه
- شرکت در جلسات شورای پروژه
- نظارت بر حسن اجرای آئین نامه پروژه ها و ایجاد ارتباط بین گروه و شورای پروژه
- پیگیری فرایند اداری امور پروژه از مرحله تصویب تا دفاع
- نظارت بر حسن برگزاری جلسات دفاعیه
- ارزیابی تولیدات علمی پایان نامه ها بر اساس آیین نامه مصوب
- ارتباط با صنایع ، سازمان ها و ... در جهت ارتقای کیفی پروژه ها.
- ارائه آخرین وضعیت پروژ ه ها در هر نیمسال تحصیلی به گروه آموزشی مربوطه.