در حال بارگذاری ...
دوشنبه 24 دی 1403

شرح وظایف مدیر پروژه

شرح وظایف مدیر پروژه ها :
  1. تلاش برای هماهنگی موضوعات پایان نامه ها با اولویت های پژوهشی کشور و رفع نیاز های جامعه
  2. جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در خصوص آمار دانشجویان متقاضی واحد پروژه 
  3. تهیه و تدوین آیین نامه ها و فرم های مورد نیاز در امور پروژه 
  4. جمع آوری و آرشیو پروپزال های دانشجویان کارشناسی 
  5. ایجاد وب سایت به منظور انجام امور اداری پروژه 
  6. ارتباط مستمر با اساتید گروه جهت دریافت عناوین پروژه ها
  7. پیگیری تشکیل جلسات گروه به منظور تصویب عناوین پیشنهادی در موعد مقرر و اعلان به دانشجویان
  8. جمع آوری فرم های مرتبط با اجرای پروژه و تشکیل بانک اطلاعاتی پروژه های گروه
  9. شرکت در جلسات شورای پروژه
  10. نظارت بر حسن اجرای آئین نامه پروژه ها و ایجاد ارتباط بین گروه و شورای پروژه
  11. پیگیری فرایند اداری امور پروژه از مرحله تصویب تا دفاع
  12. نظارت بر حسن برگزاری جلسات دفاعیه
  13. ارزیابی تولیدات علمی پایان نامه ها بر اساس آیین نامه مصوب
  14. ارتباط با صنایع ، سازمان ها و ... در جهت ارتقای کیفی پروژه ها.
  15. ارائه آخرین وضعیت پروژ ه ها در هر نیمسال تحصیلی به گروه آموزشی مربوطه.